Thursday 12 January 2012

Merhaba - Hello

Bu bir meydan okuma olarak başladı. Sonra bir hobi, bir saplantı haline geldi.

Ekim 2011 yılında Türkçe öğrenmeye başladı. Yavaş yavaş, ben, bazı kelimeleri öğrendim,
ancak sınırlı bir süre, benim gelişimi çok yavaş.

Şimdi, benim okuma becerileri biraz büyümüş olsa da
Ben hala bana bu blogu yazmaya yardımcı olmak için Google Translate kullanarak

Türkçe ve İngilizce olarak yayınlayacağız, durumunda, sadece benim Türkçe anlaşılabilir değildir


--

It started out as a challenge
Then a hobby became an obsession
I started learning Turkish in October 2011
Slowly, I learned some words,
but, limited time made my development very slow

Now, although my reading skills had somewhat grown
I am still using Google Translate to help me write this blog
I will post both Turkish and English
just in case my Turkish is not understandable

2 comments:

  1. I'm learning Turkish too. I look forward to following your developments!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Karen!
      Thanks for stopping by :) It's tough in the beginning but we can do this! Yapabiliriz!
      :D

      Delete