Thursday 12 January 2012

Kaynakları - Resources

Önce bir öz-öğretim web sitesi bulundu.
Bu kaynaklara erişim dil öğrenme önemli olduğu doğrudur

Ben çok genç yaşta öğrenmeye başladığımdan beri İngilizce ile kabul aldı.
Tahmini bir yeterlilik düzeyine ulaşmak için 1000 saattir. Ben bir gün 2 saat ayırmanız
sonra umarım yaklaşık bir yıl içinde iletişim kurmak mümkün olacak.

İşte kitaplar listesi:



Web siteleri:

Ücretsiz dil öğrenme: busuu.com

Sonraki önemli şey, etkileşim
Kulağa geldiği kadar kolay değil.
Size yardımcı olacak arkadaş bulmak kolay değildir

Bu üzücü, insanların Türkçe öğrenme sadece bir erkek arkadaş bulmak için olduğunu düşünüyor.
Hayır. Ben gerçekten dilini ve kültürünü öğrenmek istiyorum.
Böylece, kadın arkadaş olmak için daha kolay olur.
Ben başarılı değilim, şimdiye kadar.

--

First I found a self-teaching website.
It is true that access to resources is crucial in language learning

I took it for granted with English, since I started learning at a very young age.
The estimate is 1000 hours to reach a proficiency level. If I dedicate 2 hours a day
then hopefully I will be able to communicate in about one year.

Here is the list of books I have:

Websites that I frequent:

Free language learning: busuu.com

The next important thing is to interact
It is not as easy as it sounds
Finding friends that will help you is not easy

It is sad, people think that I learn Turkish only to find a boyfriend.
No. I truly want to learn the language and culture.
This is why I prefer to make woman friends.
I have not been successful until now.

No comments:

Post a Comment