Tuesday 17 January 2012

Ben pişirme seviyorum - I love cooking

This is my first attempt to translate from English to Turkish without Google Translate :) You may comment/correct my work. Thanks!


Çok çeşitler yemek yapıyorum. Ben kendime ekmek yapayım. Bir zaman, ben sandviçler yaptı ve arkadaşlarım bunları satmak. Ekmeğim seviyorlar, dedi. Şimdi, ben pişirme bir kez bir hafta ve bunları satmak. Ben erken sabah uyanmak ve ekmek yapayım. Çalışma yolunda, ben teslim ediyorum.


I make many kinds of food. I enjoy making bread. Once, I made sandwiches and sell them to my friends. They said, they like my bread. Now I bake once a week and sell them. I wake up early in the morning and make bread. On the way to work, I deliver them.

1 comment:

  1. Some corrections from friends (native speakers) on my other blog:

    1) Ben pişirmeyi seviyorum. Çok çeşitler yemekler yapıyorum. Ben kendime ekmek yapayım. Bir zaman, ben sandviçler yapardım ve arkadaşlarım bunları satardı. Ekmeğimi seviyorlar, dedi.

    2) Ben pişirme seviyorum. Çok çeşitli yemek yaparım.Ben kendime ekmek yapayım. Bir zaman, ben sandviçler yapardım ve arkadaşlarım bunları satardı. Ekmeğimi seviyorlar, dedi. Şimdi, ben bir kez daha pişirip onları bu hafta satacağım. Ben sabah erken uyanır ve ekmek yaparım. Çalışma yolunda, ben teslim ediyorum.

    3) Ben yemek pişirmeyi seviyorum. Çok çeşitli yemekler yapıyorum. Kendime ekmek yapıyorum. Ben bir zamanlar sandviçler yaptım ve arkadaşlarım bunları sattı. Ekmeğimi sevdiklerini söylediler.Şimdi haftada bir kez pişirip bunları satıyorum. Sabah erken uyanıp ekmek yapıyorum ve teslim ediyorum.

    ReplyDelete